Frida Andersson

Fredaaag!

Publicerad 2011-12-16 11:41:50 i Allmänt,

Ligger i sängen på jobbet och har rast, underbart att det redan är fredag! Slutar om två timmar och ikväll är det glöggis hos syster som står på schemat.. Fun!

I onsdags var det först julbord med h-gården och det var väl sådär om man får säga så men efter att jag stressat ihjäl mig hem och bytt om till klänning som var klädkoden för julfesten på
Elmia så drog festen igång! Säger som emma det borde varit kul eftersom jag fortfarande var full när alex hämtade mig halv 9 på morgonen! Åter igen fun!

Ska snart bege mig ner och ta en kopp kaffe och cigg innan jag börjar jobba min sista 1 1/2 timme innan två dagar ledighet :)

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela