Frida Andersson

Måndag

Publicerad 2011-12-12 13:22:09 i Allmänt,

Ska strax göra mig lite lunch innan jag åker och jobbar kväll med min underbara Sükran, hon gör livet mycket lättare när det gäller jobb. Hon ser varje lite sak som något positivt även när det suger som mest! vi hade det stressigt och tjatigt på jobbet i lördags men med henne löser sig allt..

Det är endast 12 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp bra jobbat Frida :) men jag ska ju jobba hela julen så då ser jag ju inte hur missnöjda alla blir ;) haha.

Min kärlek sa något viktigt till mig igår, han frågade varför jag inte använder den starka viljan inom mig och gör något åt det som inte gör mig lycklig längre. Han sa att han ser att något är fel och att jag måste använda viljan inom mig så jag kan börja lägga energi på det som gör mig lycklig och inte det som irriterar mig! Han är smart och underbar min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela