Frida Andersson

Helg

Publicerad 2012-04-15 11:05:51 i Allmänt,

Snart är jobbhelgen över och då är det en veckas ledighet och London som gäller! Fucking Awesome!

Helgen på jobbet har varit bland dom bästa på länge. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort denna helgen! Första gången sen jag vet inte när var jag bara hemma en lördagkväll igår! Somnade i mamma och pappas säng efter en film och kände mig som 10 när mamma kom hem och väckte mig så jag kunde krypa ner ordentligt i min egen säng! Utvilad och på bra humör ska jag jobba mina sista 10 timmar innan jag måste börja packa för London för i mon ska jag förhoppningsvis vara barnvakt åt lilla maja och på tisdag är det utbildning som gäller!!
Ska vila ögonen lite innan det är dax att åter gå till arbetet!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela