Frida Andersson

23 år!

Publicerad 2012-02-13 00:27:54 i Allmänt,

Önskar att jag kunde vrida tillbax klockan några timmar för Gud vad tråkigt det är att sova, det gör de inte lättare att jag är pigg som hell å tröttare blir jag inte även om jag är medveten om att kl ringer om 6 timmar för jobb!

Hjärtat fyllde år idag (igår), fick storstäda hela lägenheten efter festen i går för folk spillde dricka som attan och hans släkt skulle ju komma och fika/fira han så på 3 timmar skulle vi handla äta frukost, städa HELA lägenheten, baka, göra tårta och duscha ( jag göra mig i ordning) 10 min innan släkten kom var vi färdiga! Skillat :) baby fick en resa till London av mig i födelsedagspresent så i mon ska vi boka den! Fy fanken vad jag längtar redan :))

Ne nu ska jag ge de en chans och försöka somna! ha en bra dag alla vänner!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela