Frida Andersson

Bra

Publicerad 2012-02-28 10:55:49 i Allmänt,

Tur att jag vaknade på rätt sida idag, Sunne hotade mig nämligen igår med att om jag inte vaknar på rätt sida idag kan jag räkna med att vakna på altanen eller golvet i mon! Han försökte få mig
på lite bättre humör efter två dagar i bitterhet! Haha. Men inte konstigt att man blir på dåligt humör när man de finns så barnsliga människor så man får damp typ!

Idag ska syster och jag äntligen träna! Haft en dåligt vecka där de inte blev någon träning alls så de ska bli skönt :)
Men först ska jag jobba färdigt mina två och en halv timme och fika med Emma sen så blir det stenhårt :)

Längtar tills på lördag för då SKA jag verkligen på loppis! Ville det hela förra veckan och helgen men blev inte av så nu jävla på lördag ska jag gå dit om de vore på de viset ;)!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela