Frida Andersson

Familje geni

Publicerad 2012-02-07 00:07:02 i Allmänt,

Efter ett skönt träningspass med syster och lite fika med båda mina fina syskon begav vi oss mot åsastigen/Frasse för lite sällskaps spel! Familje geni blev det och med hjälp av barn frågor så vann självaste Sunne!

I mon är jag ledig, ska hjälpa farfar att handla sen träna med mellansyster när hon slutar kl 3 och på kvällen ska jag mysa ner mig i badkaret med min andra hälft och bara njuta av en för jävla bra start på veckan! Någonstans mellan planerna under dagen ska jag försöka hitta motivation att städ mitt rum, rensa garderoben och sortera mina flytt saker! Under bara vart den motivation gömmer sig?

Nu dags att sova så jag kan komma upp när klockan ringer i mon!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela