Frida Andersson

Hundra år sedan

Publicerad 2012-02-06 12:08:50 i Allmänt,

Jag skrev här!

Livet rullar på och jag känner mej lyckligt lottad! I helgen pratade jag och mitt hjärta om att ta ett steg till i vårt förhållande och bli sambos. Så nu när mamma och pappa åker till Thailand i 1 månad ska han bo hos mig så ska vi se hur det går och sedan utgå därifrån! Känns smart och rätt!
Och mitt misstag att säga för mycket gjorde bara våra känslor ännu starkare och jag kan inte tänka mig att leva utan han vid min sida!


Snart är min rast slut och jag ska jobba en sista timme innan jag och syster ska åka och träna, det är skönt att träningen är på god väg att komma in i min vardag! Att solen lyser och det är friskt och skönt ute kan bara göra denna undebara dag bättre!!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela