Frida Andersson

Lost

Publicerad 2012-02-22 23:45:04 i Allmänt,

Känner mig helt vilsen just nu!
Har en dåligt kväll/natt där det finns mycket tankar omkring mig!


Idag umgicks jag en stund med mamma och det var verkligen behövligt! Saknar att åka iväg en lite stund till någon som inte är mina vänner utan bara umgås med mamma och pappa. Mesta tiden de senaste 3 månaderna har jag väl varit hemma ca 1 vecka!
Mamma och jag åkte till Lotta en sväng där det blev fika och påfyllning av Mary kay produkterna, fick ett rött läppglans som jag blev dunder kär i av snälla Lotta! Det hade gått ur sortimentet men hon hade ett kvar som hon så snällt gav till mig!

När jag kom hem hade min kjol till maskeraden kommit och nu är jag helt redo för en kul 20 års fest!

Men nu ska jag försöka släppa dessa idiotiska tankar som snurrar i huvudet och försöka sova!
Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela