Frida Andersson

Måndag

Publicerad 2012-02-13 12:26:49 i Allmänt,

Sitter ute på min rast med en kopp kaffe i handen. Tog med mig en dyna och en flis å satte mig mot väggen och det är faktiskt riktigt skönt ute! Lite vårkänsla är det!
Det är måndag och min helvetesvecka har startat, 6 dagars vecka och helg känns så där men det är så när man jobbar, men lika glad är jag för det! Ska boka våran resa till London ikväll som älsklingen fick i födelsedags present av mig. Kommer blir underbart!

Ska snart bege mig upp en våning och börjar jobba de sista två timmarna innan Therese och jag ska träna. Vi börjar idag med att inte äta godis eller Annat skit på 4 veckor. Den som bryter det förlorar 500 spänn! De här kommer bli intressant!

Nog av mig, hoppas ni har en underbar måndag och start på veckan!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela