Frida Andersson

Mys!

Publicerad 2012-02-10 23:22:14 i Allmänt,

Har haft en underbar fredag!
På jobbet fick jag gott med beröm från min tants dotter som var så nöjd med mig som kontaktperson! Ibland är allt slit värt!
Efter jobbet väckte jag min fina syster med lunch, kycklingsallad och lite tjöt sen begav jag mig och min andra syster för att köpa pimpelspö till morgondagens äventyr! Emma mötte upp oss hos älsklingen och vi bjöd grabbarna på 3 rätters middag
Svampsoppa + bröd
Fylld fläskfilé ( soltorkade tomater, championer och fetaost )
God sallad
Kantarell sås
Äcklig potatis gratäng
Frukt doppat i choklad
Det uppskattades iaf för tallrikarna blev rena så det är ju alltid ett plus!
Nu njuter vi av lite slapp i soffan!!

Over and out F


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela