Frida Andersson

Måndag

Publicerad 2012-03-12 12:51:03 i Allmänt,

Jobb helgen är över och jag är ledig.
nu efter helgen så känns de rätt gött att varit nykter och tjänat lite pengar istället för att slösa.
Underbart!


ska strax bege mig ner till slätten och hämta lite små saker sen hem och städa sen bjuder mormor på mat halv 4.. ibland är det skönt när mamma och pappa inte här hemma även om jag saknar dom..

Fick ett sms från mamma idag där hon skrev " nu kramar jag om dig! mm.. vad skönt och varmt!" haha hon har fantasi den där människan. Nu är det mindre en två veckor kvar innan dom är hemma igen och innan des ska vi hinna med och fira min och emmas 20 årsdag vilket vi göra på lördag! längtar då med inte till söndag, städa och bakfylla är inget bra eller roligt!
Men hoppas på en lyckad kväll!

Over and out F




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela