Frida Andersson

Mums!

Publicerad 2012-03-14 23:51:50 i Allmänt,

Idag är en bättre dag och jag vet varför!


Hade möte på jobbet mellan 14-16 sen jobbade jag 16-20, bebis turen kallar mina jobbarkompisar det för och dom brukar vara nog med att på peka att det är bra för deras lilla "flicka" att få bebis turen ibland! Haha. Det är dom som får mig att gå till jobbet och mina tanter så klart!

Nu har vi bestämt oss, eller i måndag gjorde vi det egentligen! 1 maj blir vi sambos. Jag och min man! Har lite delade känslor för det, att lämna mamma och pappa i detta stora huset med Ronja helt själva och sen jag som är ett energibarn måste ha utrymme och vart ska jag hitta det i en lite tvåa!? Haha men det finns så mycket mer positivt med det och jag är världens lyckligaste! Hoppas bara någon kan berätta för mamma och pappa för jag vågar inte! Haha!

Nu ska jag sänka musiken i lurarna och blunda några timmar! Sov gott!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela