Frida Andersson

Mycket

Publicerad 2012-03-10 11:22:04 i Allmänt,

Det är mycket i huvudet nu, önskar att jag kunde sluta va mamman hela tiden när det gäller Ronja men hon är ju min lilla ängel som inte mår så bra för tillfället och det gör ont i hela mig när jag ser henne! Egentligen tycker hon nog bara synd om sig själv för att hon får ha tratt på sig och inte vara ute och springa hela dagarna på tomten som hon brukar!

Pratade med pappa och mamma en snabbis på Facebook i morse! Dom hade hamnat utanför den planerade tur dom skulle göra men dom hade hamnat på ett fint och mysigt stället så det gjorde dom inte speciellt mycket!! Skönt att höra från dom lite! Saknar dom något väldigt just nu!

Ska ta mig en sista sig och sen gå in och jobba mina 5 timmar innan jag är ledig tills i mon bitti då monsterpasset ska på börjas!!

Over and out F

Härligt väder ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela