Frida Andersson

Onsdag

Publicerad 2012-03-08 00:29:19 i Allmänt,

Har haft en ganska bra dag förutom på morgonkvisten! Skulle vara hos tandläkaren vid halv 8 i morse men tydligen var jag så trött att jag stängt av väckarklockan, inget jag minns men vaknade inte förens 9 i panik och då var det ju liiiiiite sent påtänkt!!

Somnade om och vaknade inte förens runt 12 tiden igen och syster och jag åkte till stan för lite shopping! Malin kom upp och vi lunchade lite, sen har jag mest hela dagen bara umgåtts med syster och en liten stud med emma! Helt mys och ok dag :)!

I mon är min sista lediga dag innan jag påbörjar mitt helg pass, känns ändå helt okej att jobba helgen, längesen jag gjorde det nu känns det som :)

Ska försöka släcka sänglampan och försöka sova så jag orkar upp tidigt i mon och umgås med mina två bästa vänner!

Over and out F

mina nya lovers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela