Frida Andersson

Sambos

Publicerad 2012-03-28 00:00:34 i Allmänt,

Dagen har varit underbar!
Vaknade och satt på balkongen en stund innan jag åkte hem och rastade och umgicks med min ängel Ronja en stund! Slängde på mig lite kläder och åkte till stan för att byta mina skor! Fick med mig ett par helt andra hem och lite annat smått och gott ;) köpte med mig
en sallad var till mig och syster så vi satte oss på hennes balkong och tog en sen lunch, hon fick för sig att vi skulle riva ner hennes svart stora hylla! Sagt och gjort. syster gånger två kom och vi åkte upp till sortergården med hyllan och massa annat skräp. Sen blev det att dra ut till Jesper och fira hans födelsedag! Han bjöd på smörgåstårta och jag och syster gav honom kaffe och te "hållare" ;)! Mysig dag!

Kvällen bestod av mys med mamma och pappa en stund sen ner till min blivande sambo! Pratade igenom flytten och allt runt omkring lite till och för tillfället känns de så jävla bra men de vänder ganska fort för mig! Men jag hade aldrig gett mig in på detta om jag inte trodde att det fanns en chans att vi skulle trivas ihop och ha kul! Som sunne sa så kan allt hända, vinna eller förlora och man måste våga testa! De kanske inte känns rätt alls för någon av oss men då vet vi ju det båda två! Jag tror på oss även om jag är en stordrömmare och vill göra allt! Bo utomlands! Livet slutar inte och man blir inte fast bara för att man flyttat ihop! Allt kan ändras och det finns tusen saker kvar! Bara man vågar tro och det är precis de jag gör för våran del, jag tror på oss!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela