Frida Andersson

Torsdag

Publicerad 2012-03-22 19:48:01 i Allmänt,

16-17 timmar kvar tills mamma och pappa är HEMMA!
har varit igång hela dagen, städat hela huset som såg förjävligt ut, slängt allt skräp från dagarna innan och själva festen i lördag, tvättat 3 maskiner tvätt (fortfarande inte klar) tvättat båda bilarn, kört Thess till jobbet, fikat hos mormor med henne och alex, träffat sandra och Istel på en cigg och varit ute på en låång promenad och en spring tur! Haha äntligen får jag sätta mig ner i lugn och ro tänkte jag men ne då kommer Sunne hem och livar. Fuck! haha nejdå det har varit en underbar dag med underbart väder! Nästan sommar ju :))

Men nu ska jag stänga in mig lite och läsa min bok!!

Over and out F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela